ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 10:30

В серпні 2015 року Державною надзвичайною комісією при Харківській міській раді було прийнято РІШЕННЯ про встановлення карантину на території московського району м.Харкова.
Ми звернулися з запитом до Державного науково-дослідного інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи а також його філіалу в Харківській області. Отримали відповідь з підтвердженням
Відп.на телефонограму.jpg


Також ми звернулися до Державної надзвичайної комісії при Харківській міській раді з запитом та отримали копію Протоколу засідання та План ліквідаціі

протокол1.jpg
протокол1.jpg (144.36 КБ) Просмотров: 15388

протокол2.jpg

план ліквідаціі1.jpg
план ліквідаціі1.jpg (138.8 КБ) Просмотров: 15388

план ліквідації2.jpg



Після чого ми оскаржили цей Протокол та План ліквідації до Прокуратури Харківської області, подавши ЗАЯВУ наступного змісту:



17.09.2015р. Прокурору м. Харкова Гончаренко А.М.


ЗАЯВА

19.08.2015р. державна надзвичайна протиепізоотична комісія при Харківській міській раді прийняла рішення про накладення відповідно до ст. 48 Закону України «Про ветеринарну медицину» карантинних обмежень в Московському районі м. Харкова (копія протоколу додається).
Одночасно в цьому протоколі зафіксоване рішення про «забезпечення знищення бродячих котів та собак гуманними способами». Це і було реалізовано на практиці – проведено масовий вилов та знищення тварин в Московському районі.
Однак подібні дії суперечать положенням чинного законодавства.
Пряме порушення положень чинного законодавства щодо карантину та поводження з тваринами
Закон України «Про ветеринарну медицину» обмежує повноваження як головних державних інспекторів ветеринарної медицини, так і державних надзвичайних протиепізоотичних комісій.
Так, за ст. 44 названого закону, державна надзвичайна протиепізоотична комісія при Кабінеті Міністрів України, відповідні місцеві державні надзвичайні протиепізоотичні комісії, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування дійсно можуть уводити певні заходи з числа визначених в цьому законі, що вважаються доцільними для локалізації, контролю та ліквідації хвороби, що підлягає повідомленню.
Але уведення таких заходів повинно відбуватися не свавільно, а, як це прямо зазначено в законі, відповідно до характеру хвороби, що підлягає повідомленню, про спалах якої було оголошено, та рівня ризику в інфікованій, буферній зонах, а якщо необхідно - у зоні спостереження.
У протоколі засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Харківській міській раді не відображена жодна (!) з цих обставин.
Більше того, в ньому навіть не містяться посилання на встановлення у померлої кошеняти сказу (!), а лише описаний випадок смерті тваринки, без зазначення причин.
Також відсутні прогнози щодо рівня ризику, а також даних, на яких би він базувався. І при цьому уведено доволі значні обмеження, в тому числі й щодо знищення тварин.
Тобто, державна надзвичайна протиепізоотична комісія при Харківській міській раді прийняла рішення про накладення карантинних обмежень в Московському районі м. Харкова безпідставно, з порушенням передбаченого чинним законодавством порядку.

Крім того, рішення про однозначне присипляння всіх виловлених тварин прямо суперечить положенням ст. 17 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження», що встановлює вичерпний перелік можливих підстав для умертвління тварин і не поширюється на всіх відловлених собак та кішок. Зокрема, евтаназія повинна застосовуватись виключно для «за необхідності умертвіння окремих тварин, які хворі на сказ чи на інше особливо небезпечне захворювання або є носіями особливо небезпечного захворювання». Не усіх без винятку, а лише окремих і хворих!
Норма ст. 17 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» має переважне значення порівняно з положенням ст. 44 Закону України «Про ветеринарну медицину», що лише в загальному виді вказує на можливість «знищення бродячих котів і собак гуманними методами».
По-перше, це спеціальна норма, що регламентує не загальні питання ветеринарної медицини, не лише можливість знищувати тварин, а й визначає вичерпний перелік випадків для її реалізації.
По-друге, чинна редакція п. 15 ст. 44 Закону України «Про ветеринарну медицину» була прийнята 25 червня 1992 року і жодного разу не піддавалась зміні. Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження», який обмежив перелік випадків, коли тварину можна знищувати, прийнятий значно пізніше - 21 лютого 2006 року.
Питання застосування нормативно-правових актів, виданих одним і тим же органом, які мають різну юридичну силу та не узгоджуються між собою, відображені у листі Міністерства юстиції від 26 грудня 2008 року N 758-0-2-08-19 "Щодо практики застосування норм права у випадку колізії".
У цьому листі прямо зазначається: «1. У разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності».
Тож державна надзвичайна протиепізоотична комісія при Харківській міській раді не мала права приймати рішення та здійснювати знищення всіх бродячих котів і собак без встановлення у них діагнозу захворювання на сказ чи іншу небезпечну хворобу, оскільки це прямо суперечить ст. 17 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження». Вона повинна була керуватися виключно названою нормою.
Фактично ж державна надзвичайна протиепізоотична комісія при Харківській міській раді здійснила перевищення наданих повноважень, не забезпечила при прийнятті рішення суворого дотримання закону, що має на увазі притягнення членів цієї комісії до відповідальності зі скасуванням рішення.
Вирішити це питання ми просимо прокуратуру.

Порушення порядку уведення, тривалості карантину та накладених обмежень
Пунктом 4.13. Положення про головні управління ветеринарної медицини в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 04.05.2012 р. № 257 встановлено, що Головне управління ветеринарної медицини в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі нібито має право проводити встановлення карантину, однак здійснювати це воно може виключно у випадках, передбачених законом.
Це прямо зазначено в чинній редакції п. 4.13. вказаного Положення: «забезпечує у випадках, передбачених законом, своєчасне встановлення карантину в разі виникнення заразних хвороб тварин, виконання карантинних та інших ветеринарно-санітарних заходів в інфікованій та буферній зонах, а в разі необхідності - у зоні спостереження».
Сказ не входить до Переліку особливо небезпечних (карантинних) хвороб тварин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. N 1006, тому це захворювання не є підставою для обов’язкового уведення карантину відповідно до положень чинного законодавства.
Натомість, карантинні обмеження, ще й надзвичайно значному обсязі, були уведені. А це суперечить вищеназваним нормативним положенням.

Відсутність належно зафіксованих підстав для прийняття рішення стосовно уведення карантину.
Як витікає з Закону України «Про ветеринарну медицину», підставою для запровадження карантину за загальним правилом є факт спалаху карантинної хвороби.
В даному випадку карантин в Московському районі м. Харкова уведений через наявність нібито підтвердженого факту захворювання на сказ одного кошеняти.
Проте, відповідь з Харківської філії Державного науково-дослідний інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи (копія додається) дозволяє стверджувати, що насправді перевірених у встановленому порядку доказів існування сказу не було.
По-перше, для встановлення діагнозу по даному випадку було використано лише один метод - люмінесцентної мікроскопії.
Натомість у п. 3.1. Інструкції «Про заходи щодо боротьби зі сказом тварин», зареєстрованій в Міністерстві юстиції України 31 березня 1994 р. за N 54/263, що підлягає виконанню відповідними органами, чітко та недвозначно передбачено:
«3.1. Діагноз на сказ встановлюють на підставі комплексу епізоотичних, клінічних, патологоанатомічних і лабораторних досліджень».
Посилання на застосування саме комплексу досліджень міститься й у ДСТУ 7053:2009.
Тобто, має місце порушення процедури діагностування, що не дає можливості стверджувати про однозначну наявність сказу.
По-друге, за Інструкцією «Про заходи щодо боротьби зі сказом тварин», для дослідження у лабораторію ветеринарної медицини фахівець направляє свіжий труп або голову від дрібних тварин, голову або свіжий консервований в 30-50 процентному розчині гліцерину головний мозок від великих тварин. Труп тварини повинен бути ретельно запакований в целофановий мішок, мозок - в банку з притертою скляною або гумовою пробкою, залитою парафіном, або в будь-який інший водо непроникливий контейнер (п. 3.2.).
Однак труп кошеняти тривалий час перед цим зберігався у невідомих умовах, без дотримання будь-яких вищевказаних умов.
У підсумку неналежне зберігання трупу могло призвести до отримання невірного діагнозу.
Як свідчать результати наукових досліджень, лише одночасне використання методів ПЛР, ІФА та МФА дозволяє встановити точний діагноз сказу, особливо при сумнівному результаті одного з них.
Тобто, в Московському районі було введено карантин без реально доведених підстав.

З урахуванням викладеного,
ПРОСИМО ВАС
вирішити питання про скасування незаконних рішень зазначених у зверненні посадових осіб та припинити порушення й обмеження прав людей та тварин через безпідставне уведення карантину з порушенням встановленого чинним законодавством порядку та за відсутності передбачених підстав.

Додаток: 1.Копія відповіді Харківської філії Державного науково-дослідний інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи;
2.Копія відповіді з протоколом засідання комісії.

17.09.2015р.
Голова правління ГО «Ліга допомоги тваринам» Савченко З.Ф.



На це отримали відповідь не з Прокуратури, а від начальника управління ветеринарної медицини Матвійчука М.А. в якій він вказує відверто неправдиву інформацію (Ви можете самі співставити його відповідь з п.7 Плану ліквідації, на якому Матвійчук акцентує увагу)

Ответ Фитосанит.службы на жалобу в прокуратуру по поводу бешенства (1).jpg

Ответ Фитосанит.службы на жалобу в прокуратуру по поводу бешенства (2).jpg


Звісно ж ми подали скаргу на такі дії Прокуратури м.Харкова і начальника Облветуправління до Генеральної Прокуратури України.

На що отримали відповідь від органу на який скаржилися (всупереч Закону України "Про звернення громадян") з "відмазками ні про що..."

Відповідь ГУ вет.служби в Х.о. на скаргу в ГПУ(1арк.).jpg

Відповідь ГУ вет.служби в Х.о. на скаргу в ГПУ(2арк.).jpg


Круговая порука :(
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 10:51

З приводу іншого випадку сказу на території м.Харкова в жовтні 2015 року ми також витребували висновки експертизи з ДНДІЛДВСЕ (в якому підтвердили випадок сказу у кішки)


та Протокол з Планом ліквідаціі (в якому вже не зазначалося знищення тварин в п.7, а лише ВИЛОВ).

Відп.від 27.11.15 міськради про сказ в прив.секторі Моск.р-ну. Протокол№3 (1).jpg

Відп.від 27.11.15 міськради про сказ в прив.секторі Моск.р-ну. Протокол№3 (2).jpg

Відп.від 27.11.15 міськради про сказ в прив.секторі Моск.р-ну План  заходів (1).jpg

Відп.від 27.11.15 міськради про сказ в прив.секторі Моск.р-ну План  заходів (2).jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 11:13

З приводу випадків "сказу", які на нашу думку (як і думку більшості мешканців м.Харкова) були вигаданими спеціально, щоб КП "ЦПзТ" мало змогу виконати ПЛАН ПО ЗНИЩЕННЮ 10 тис. тварин в м.Харкові ми звернулися до Керівника Державного НДІЛДВСЕ Загребельного В.О. з наступним інформаційним запитом


Керівнику Державного НДІЛДВСЕ
Загребельному Володимиру Олександровичу


ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ №1

18.08.2015р. в Харківській філії ДНДІЛДВСЕ методом люмінісцентної мікроскопії (згідно відповіді директора Харківської філії Ковальова С.К. на наш запит) був встановлений діагноз – сказ, при цьому патологічний матеріал (труп кошеняти) більш ніж 48 годин перебував без дотримання правил зберігання та транспортування, та інші (додаткові) дослідження не проводилися, що порушує частину 3 Інструкції, затвердженої Головним управлінням ветеринарної медицини з Держветінспекцією Мінсільгосппроду України, наказ від 15 березня 1994р. N5 «Про Заходи щодо ліквідації вогнищ захворювання тварин на сказ»:
п.3.1. Діагноз на сказ встановлюють на підставі комплексу епізоотичних, клінічних, патологоанатомічних і лабораторних досліджень.
п.3.2. Для дослідження у лабораторію ветеринарної медицини фахівець направляє свіжий труп або голову від дрібних тварин, голову або свіжий консервований в 30-50 процентному розчині гліцерину головний мозок від великих тварин. Труп тварини повинен бути ретельно запакований в целофановий мішок….»
Виходячи з вищевикладеного, при встановленні діагнозу «сказ» були порушені норми та правила встановлення такого діагнозу, та ми ставимо під сумнів результати діагностування, оскільки був застосований не свіжий труп, як визначено правилами, та застосований лише один метод діагностики, а не комплекс епізоотичних, клінічних, патологоанатомічних і лабораторних досліджень.
На підставі Закону України «Про доступ до публічної інформації», Закону України «Про інформацію», оскільки існує загроза життю та здоров’ю людей прошу надати в п’ятиденний термін інформацію:
1.Чи надходив до Вас патологічний матеріал для повторної експертизи за-для підтвердження випадку сказу з Харківської філії ДНДІЛДВСЕ (згідно експертизи №001488 п.м./15 від 18.08.2015р.)?
2.Якщо надходив, то надати копію Вашого експертного висновку повторного дослідження патологічного матеріалу.
3.Чи повідомляла Вас Харківська філія ДНДІЛДВСЕ про випадок сказу, встановлений експертизою №001488 п.м./15 від 18.08.2015р. та запровадженими в зв’язку з цим заходами (карантинними обмеженнями)?
4.Чи було поінформоване Міжнародне епідеміологічне бюро про вказаний випадок сказу і запроваджені в зв’язку з цим заходами (карантинними обмеженнями)?
Відповідь прошу надати поштою, листом з повідомленням під підпис.

Голова правління ГО «Ліга допомоги тваринам» Савченко З.Ф.


А також до т.в.о. Голови Державної санітарно-епідеміологічної служби України, головного державного санітарного лікаря Украни Протаса С.В. з наступним:
Т.в.о. Голови Державної санітарно-
епідеміологічної служби України,
головного державного санітарного лікаря України
Протасу Святославу Вікторовичу

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ №1

18.08.2015р. в Харківській філії ДНДІЛДВСЕ методом люмінісцентної мікроскопії (згідно відповіді директора Харківської філії Ковальова С.К. на наш запит) був встановлений діагноз – сказ, при цьому патологічний матеріал (труп кошеняти) більш ніж 48 годин перебував без дотримання правил зберігання та транспортування, та інші (додаткові) дослідження не проводилися, що порушує частину 3 Інструкції, затвердженої Головним управлінням ветеринарної медицини з Держветінспекцією Мінсільгосппроду України, наказ від 15 березня 1994р. N5 «Про Заходи щодо ліквідації вогнищ захворювання тварин на сказ»:
п.3.1. Діагноз на сказ встановлюють на підставі комплексу епізоотичних, клінічних, патологоанатомічних і лабораторних досліджень.
п.3.2. Для дослідження у лабораторію ветеринарної медицини фахівець направляє свіжий труп або голову від дрібних тварин, голову або свіжий консервований в 30-50 процентному розчині гліцерину головний мозок від великих тварин. Труп тварини повинен бути ретельно запакований в целофановий мішок….»
Виходячи з вищевикладеного, при встановленні діагнозу «сказ» були порушені норми та правила встановлення такого діагнозу, та ми ставимо під сумнів результати діагностування, оскільки був застосований не свіжий труп, як визначено правилами, та застосований лише один метод діагностики, а не комплекс епізоотичних, клінічних, патологоанатомічних і лабораторних досліджень.
На підставі Закону України «Про доступ до публічної інформації», Закону України «Про інформацію», оскільки існує загроза життю та здоров’ю людей прошу надати в п’ятиденний термін інформацію:
1.Чи повідомляла Вас Харківська філія ДНДІЛДВСЕ про випадок сказу, встановлений експертизою №001488 п.м./15 від 18.08.2015р. та запровадженими в зв’язку з цим заходами (карантинними обмеженнями)?
2.Чи було поінформоване Міжнародне епідеміологічне бюро про вказаний випадок сказу і запроваджені в зв’язку з цим заходами (карантинними обмеженнями)?
Відповідь прошу надати поштою, листом з повідомленням під підпис.

Голова правління ГО «Ліга допомоги тваринам» Савченко З.Ф.


На що отримали відповідь якою вони заперечили звернення до них Харківського філіалу ДНДІЛДВСЕ і до Міжнародного епізоотичного бюро також (хоча при випадку сказу це є обов'язковим)
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 11:21

Також ми зверталися до Міської та областної СЕС та Укравління ветеринарної медицини з інформаційними запитами щодо кількості покусів, показників забруднення грунтів гельмінтами, про кількість випадків захворювання домашніх та безпритульних тварин на сказ, про кількість випадків зооантропонозних захворювань та про кількість провакцінованих тварин за період з 2004 по 2014 роки та 1 півріччя 2015 року (для ведення статистики та аналізу ситуації, що склалася).
Отримали відповіді:
Вложения
Відп.про кільк.випадків сказу(1).jpg
Відп.про кільк.випадків сказу(2).jpg
Відп. про кільк. вакцин проти сказу.jpg
Відп. про зараж.гельмінтами.jpg
Відп. про 14% вакцин.jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 12:57

07.07.2016 року ми направили Клопотання на ім'я депутата Харківської міської ради Марініна Д.О. щодо проблеми безпритульних тварин в м.Харкові
Вложения
Ходатайство Маринину1.jpg
Ходатайство Маринину2.jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 13:38

07.07.2015 року направляли Клопотання на ім'я голови ХМР Кернеса Г.А. з проханням прийняти нас на особистому прийомі (щодо звільнення Шаповалової)

Ходатайство к Кернесу о приёме(1).jpg

Ходатайство к Кернесу о приёме(2).jpg


На що отримали відповідь спершу звернутися до його заступника Руденка А.І.

Ответ на Ходатайство к Кернесу о приёме.jpg

Відп. на Ходатайство про прийом Кернеса(2).jpg



Після чого записалися на прийом до Руденка А.І. Та, 18.08.2015р. побувавши у нього на особистому прийомі (де була присутня також і Шаповалова Ю.Г. (з кількома своїми живодерами) звільнення якої з посади ми вимагали в її присутності), ми подали йому СКАРГУ на протизаконні та протиправні дії діректора КП "ЦПзТ" Шаповалової Ю.Г.

Скарга на ім'я Руденка1.jpg

Скарга на ім'я Руденка2.jpg


Відповідь на скаргу до Руденка1.jpg

Відповідь на скаргу до Руденка2.jpg

Відповідь на скаргу до Руденка3.jpg

Відповідь на скаргу до Руденка4.jpg



Пізніше ми намагалися записатися на прийом до Кернеса Г.А., але в приймальні нам відповіли, що за станом здоров'я він не проводить особисті прийоми.
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 13:50

Також ми неодноразово надсилали скарги до Харківської міськради на протизаконні та протиправні дії директора КП "ЦПзТ" Шаповалову Ю.Г. та працівників цього підприємства. А також допомагали громадянам (які зверталися до нашої організації за допомогою) складати та подавати такі скарги до ХМР.
Але, як всім зрозуміло, ХМР не перевіряла факти викладені у численних скаргах громадської організаціі та громадян (адже КП - це "дєтіще" Кернеса та Нехорошкова за допомогою якого вони відмивають кошти на вбивствах десятків тисяч невинних тварин).
Всі відповіді надавав директор Департаменту житлового господарства Нехорошков Р.Б., який є покровителем Шаповалової Ю.Г. Та на всі скарги ми отримували від нього приблизно однотипні відповіді, що всі ми зводемо наклеп на кришталево-чесну людину - Шаповалову :shok:

Окрім відповіді, яку я додала у попередній статті viewtopic.php?f=51&t=9959&p=77464#p77464 ми отримали ще й таку (на скаргу, що в КП у нас відмовилися приймати запити)
Вложения
Відповідь Нехорошкова на Скаргу на Шапов.(з17інф.зап.)(1).jpg
Відповідь Нехорошкова на Скаргу на Шапов. з 17 зап.(2).jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 14:01

Доречі, 18.08.2016р. Руденко А.І на особистому прийомі підтримав обома руками нашу ініціативу щодо проведення "круглого столу" в м.Харків за участю зоозахісників, КП "ЦПзТ", представників міськради та громадськості. Та пообіцяв посприяти нам в організації цього заходу.
Я неодноразово телефонувала його помічниці, якій він делегував повноваження по організації "круглого столу", але вона спершу хворіла, потім організовувала "1 дзвоник" по школам, потім хворіла, потім Руденко А.І. поїхав у відряждення (а за її словами вона повинна з ним все узгоджувати), потім її телефон перестав відповідати.
(в проміжку цього - 28.08.2015 року ми подали зачву з проханням включити мене до складу робочої групи з організації "Круглого столу")
І нарешті, 24.09.2015 року ми отримали відповідь від Нехорошкова !!!

Відповідь від Нехорошкова з приводу Круглого столу.jpg


Звісно що "ДОПОЛНИТЕЛЬНО" нам ніхто нічого не повідомляв.
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 14:20

Ми подали також інформаційний запит до Харківської облдержадміністрації з питанням які ФО-П чи юридичні особи здійснюють відлов тварин в м.Харків та по Харківській області, крім КП "ЦПзТ", на що отримали відповідь, що ХОДА такою інформацією не володіє, і радить нам звернутися до Харківської міськради.
Ми звернулися з таким запитом до ХМР, яка відповіла, що такою інформаціїю не володіє, і радить звернутися до КП "ЦПзТ".
В свою чергу КП "ЦПзТ" відповіло, що інформація щодо їх співробітництва з іншими ФО-П чи юр.особами складає комерційну таємницю і відмовили в наданні інформації.
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 14:24

07.09.2015р. ми направили звернення на ім'я Райніна І.Л. щодо інформації в ЗМІ (такий же запит направили на ім'я Голови ХМР Кернеса Г.А.)


Голові Харківської ОДА
Райніну Ігорю Львовичу,
Голови правління ОО «Ліга
допомоги тваринам»
Савченко Зої Федорівни,
м.Харків, вул.Ак.Барабашова, б.44, кв.95
тел.095-176-28-69



ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ №1


На підставі Закону України «Про доступ до публічної інформації», Закону України «Про інформацію», оскільки інформація, яку запитуємо представляє суспільний інтерес:
ПРОШУ:
1.Підтвердити чи спростувати інформацію, надану в ЗМІ на сайті http://news.mspravka.info/news/100338 про відлов 1500 собак в м.Мелітополі та привезення їх на стерилізацію до Харківського комунального підприємства «Центр поводження з тваринами» та випуск 1500 стерилізованих собак в Харківській області.
2.Надати інформацію за чий рахунок (можливо з місцевого бюджету чи з державного) буде здійснюватися стерилізація, вакцинація та реєстрація вказаних 1500 мелітопольських собак в комунальному підприємстві «Центр поводження з тваринами».
3.Чи дійсно 1500 собак, відловлених в Мелітополі будуть випущені в Харківській області? На підставі яких документів (угоди, договору тощо)? Надати копію вказаного документу. Згідно якої Програми будуть вчинятися вказані дії?
Відповідь прошу надати в передбачений діючим українським законодавством 5-ти денний термін особисто в руки під підпис.
Додаток: роздрукована копія сторінки статті на сайті http://news.mspravka.info/news/100338

ХОДА перенаправила наш запит до КП "ЦПзТ", звідки ми отримали наступаю відповідь

Відповідь на інформзапит №1 з приводу Мелітополя.jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 15:05

З приводу інформації у ЗМІ про відлов 1500 собак у Мелітополі та перевезення їх до "притулку" КП "ЦПзТ" начебто для стерилізації та відпуску в Харкові (хоча місцевих тварин живодерня КП "ЦПзТ" відловлює і знищує) 17.09.2015р. ми написали ЗВЕРНЕННЯ до Голови Мелітопольської міської ради.


Секретарю Мелітопольської міської ради
Мінько Сергію Анатолійовичу



З В Е Р Н Е Н Н Я

Зі ЗМІ ("Наш город плюс", РІА "Мелітополь", NR) нам стало відомо, що мелітопольська міськрада планує укласти договір про вилов собак на території м. Мелітополь з харківським виконавцем - приватним підприємцем Чернегою. Собак планується відловити від 700 до 1500 собак - за різними джерелами. Також в "Наш город плюс" від імені Івана Федорова сказано, що виловлені в Мелітополі собаки будуть стерилізовані в харківському комунальному підприємстві "Центр поводження з тваринами" (далі - КП "ЦПзТ") і випущені в Харківській області.
За інформацією, розміщеною на офіційному інтерні-ресурсі "Мелітопольського товариства захисту тварин" від імені Галини Мірошниченко, нам стало відомо що виловлені в Мелітополі собаки залишаться в харківському КП "ЦПзТ", тобто до них буде застосований безповоротний вилов.
Директор КП "ЦПзТ" Шаповалова Ю.Г. в своєму інтерв'ю NR від 01.09.15р. заперечує той факт, що мелітопольських собак привезуть в Харківське КП "ЦПзТ".
Для скорочення чисельності тварин застосовують два відомих у світі методу - ОСВ (отлов- стерилізація - вакцинація і повернення на місце проживання) і безповоротний вилов (вилучення з середовища проживання з подальшим знищенням тварин або їх розміщенням в притулку і подальшим довічним утриманням або пристройством).
Вилов тварин в Мелітополі та випуск їх в Харківській області не відповідає вимогам ОСВ, оскільки тварини втрачають звичну територію проживання і постійних опікунів, які забезпечують їх кормом і здійснюють контроль за своїми підопічними. КП "ЦПзТ" не здійснює діяльність на території Харківської області згідно свого Статуту, тому не має права випускати туди тварин без офіційного договору з керівництвом області. Наша організація подала інформаційні запити в міськраду та облраду про наявність такого договору і не отримала підтверджуючої інформації. До того ж на території Харківської області немає притулків і комунальних підприємств, що займаються регулюванням чисельності тварин, тому вони розмножуються там безконтрольно і їх кількість постійно зростає, що викликає невдоволення жителів.
 Керівники населених пунктів, розташованих в Харківській області, скорочують кількість бездомних тварин незаконними способами - за допомогою отруєнь, і тварини помирають в муках, що порушує Закон України «про захист тварин від жорстокого поводження» та за що передбачена кримінальна відповідальність статтею 299 Кримінального кодексу України. Абсолютно незрозуміло, навіщо прирікати мелітопольських собак на таку страшну долю? До того ж це не вирішить проблему безпритульних тварин у Мелітополі та поглибить її в Харківській області.
Версія голови Мелітопольського товариства захисту тварин Галини Мірошниченко про те, що по відношенню до відловлених у Мелітополі собак буде застосовуватися безповоротний вилов і вони будуть розміщені в КП "ЦПзТ", теж не витримує критики. У Харкові щорічно відловлюють і знищують 10000 собак за бюджетний рахунок. До того ж з бюджету нашого міста виділяються кошти тільки на вилов і знищення тварин, а на їх утримання в КП "ЦПзТ" (годування, лікування, стерилізацію і ветеринарні заходи) кошти не виділяються.
За вилов однієї собаки в Харкові місто платить 502 грн.
За вилов однієї собаки в Мелітополі харківським бізнесменом мелітопольська
Влада готова заплатити 914 грн.
Чому мелітопольські собаки дорожче харківських?
Приватний підприємець Тарас Чернега, зареєстрований у м.Чугуїв Харківської області. До переліку робіт, згідно держреєстру, за винятком одного (КВЕД 81.29 "Інші види діяльності з прибирання") входить ряд КВЕД будівельної спрямованості. До того ж в соціальних мережах Чернега пропонує виключно будівельні послуги.
При цьому підрядник повинен дотримуватися вимог Закону України "Про захист тварин від жорстокого поводження", згідно якого повинен мати спеціальне сертифіковане оснащення та інвентар, необхідний для здійснення вилову тварин гуманними методами; транспортні засоби, спеціально оснащені для безпечного транспортування відловлених тварин; приміщення для тимчасового утримання тварин або договору з ветеринарними установами, які мають спеціальні приміщення для тимчасового утримання тварин та здійснюють клінічне обстеження, лікування, щеплення проти сказу, евтаназію, тощо.
Очевидно, що Тарас Чернега виступатиме в даному випадку в ролі посередника між мелітопольськими владою і харківським КП "ЦПзТ" з метою фальсифікації тендеру, а виловом собак буде займатися КП "ЦПзТ, яке має транспорт, обладнання, устаткування та ловців, на відміну від будівельника Тараса Чернеги. Очевидно також, що всі виловлені собаки будуть вбиті, так як ні в Харкові, ні в Мелітополі для них немає місця. Також очевидно, що бюджетні кошти Мелітополя будуть витрачені нераціонально, і не вирішать жодної проблеми в вашому місті. Періодичні разові акції по вилову і вбивству невеликої кількості собак без системної роботи по постійному скороченню чисельності тварин не принесу результату, так як популяція собак дуже швидко відновиться за рахунок їх безконтрольного розмноження, зате варварські дії міської влади безсумнівно підірвуть імідж керівництва міста та однозначно визвуть обурення жителів Мелітополя із залученням міжнародної громадськості, як це відбувається в Харкові.
Давно настав час поміняти ставлення чиновників до тварин - відмовитися від старих методів відлову та вбивства, які застосовувалися протягом багатьох десятків років у всіх пострадянських країнах, але так і не дали результату, так як проблема бездомних тварин існує донині у всіх містах України. Польські колеги запропонували українським зоозахисникам взяти за основу свою міську програму, яку вони виконують на
базі муніципального притулку. Приміром варшавський муніципальний притулок "На палах" містить 3,5 тисячі собак і 150 волонтерів безкоштовно допомагають за ними доглядати, істотно заощаджуючи бюджетні кошти. Пристройство тварин становить там 80% на рік завдяки позитивному іміджу притулку. У той час як в харківському "Центрі поводження з тваринами" вбивство становить 97%, а міститься лише близько 40 собак і 20 кішок, яких продають за гроші. Волонтери після найближчого знайомства з діяльністю КП "ЦПзТ" влаштовують скандали, звертаються зі скаргами до міськради, в зоозахисні організації та подають заяви в міліцію. Громадськість Харкова протягом 5 років постійно проводить акції протесту, звертається до Президентів України і у всесвітні зоозахисні організації за підтримкою. Обравши шлях Харкова, мелітопольські міська влада приречить себе на постійні нападки з боку громадськості і принесе погану славу своєму місту.
 У Харкові відроджений принцип радянської живодерні, так як відбувається боротьба з наслідками, але немає впливу на причину появи безпритульних тварин. На вбивство тварин витрачаються щорічно величезні кошти, які могли б піти на гуманні методи профілактики викидання домашніх тварин та регулювання чисельності бездомних тварин. Українське суспільство за останні роки стало більш зрілим і активним. Зоозахисний рух в Україні теж став масовим і поширився на всі міста, тому суспільство вже не дозволить повернутися до старих радянських методів: немає собаки - немає проблеми. Керівникам міст доведеться вибирати - або жити одним життям з городянами, або постійно конфліктувати зі своїми виборцями, як це відбувається в Харкові. Гроші, які міська влада Мелітополя готові виділяти на постійні акції з вилову собак у місті, з успіхом можна вкласти в міську програму регулювання чисельності тварин. У перспективі для цього потрібно побудувати притулок. Якщо є тварини, то має бути місце, де вони будуть міститися постійно або тимчасово, проходити стерилізацію, очікувати господарів. У кожному європейському місті є притулок. У великих містах їх декілька.
 Зараз першочергове завдання мелітопольських властей - негайно організувати масову стерилізацію тварин (з вакцинацією від сказу) за принципом міжнародної австрійської організації "4 лапи", яка працює в багатьох містах України. Для цього необхідно виділити приміщення для соціальної клініки, на базі якої буде проходити міська програма стерилізації. Кілька ветеринарних лікарів можуть навчитися методу безшовної малотравматичної операції зі стерилізації, пройшовши одноденний тренінг в організації "4 лапи" і здійснювати проект стерилізації на постійній основі у Вашому місті.
 Соціальна клініка повинна працювати у двох напрямках: стерилізація бездомних тварин і стерилізація домашніх тварин.
 Як показує світовий досвід, масове знищення тварин не вирішує проблеми зменшення їх чисельності, а навпаки - сприяє створенню неконтрольованої ситуації з чисельністю безпритульних тварин (оскільки завжди існує міграція приміських тварин на «вільні території» міста), є найбільш неефективним та економічно витратним методом її регулювання та провокує ескалацію жорстокості в суспільстві. Найбільш ефективним шляхом регулювання чисельності безпритульних тварин є реалізація заходів запобігання неконтрольованого розмноження тварин, що мають власників, та безпритульних тварин, здійснювана державною та / або місцевою владою за участю громадських організацій. Засобами такого попередження є:
- Масова стерилізація бездомних собак і кішок;
- Пільгова масова стерилізація тварин, що мають власника, для соціально вразливих верств населення (з низьким рівнем доходу - пенсіонери, інваліди тощо.), заходи щодо заохочення стерилізації;
- Просвітницька робота з населенням (соціальна реклама, публікації, теле- та радіопередачі, лекційна робота в навчальних закладах тощо).
На даний момент Всесвітня Організація Охорони Здоров’я, виходячи з багаторічного досвіду, а також після серії наукових досліджень та консультацій визначила, що неселективне вилучення собак являється неефективним, а до числа гуманних методів регулювання чисельності собак, які є дієвими, відносяться:
- Метод вилов-стерилізація-вакцинація-повернення (ВСВП)
- Адміністративні методи (обов'язкова реєстрація та ідентифікація тварин)
- Монетарні методи (податок на утримання тварин, ліцензія на розведення тварин)
- Освітні програми, які мотивують населення стерилізувати своїх тварин, в комбінації з підтримкою програм стерилізації (надання можливості для пільгової стерилізації)
ВООЗ не тільки є розробником програми ОСВ, а й активно веде подібні програми по всьому світу.
Обов'язкова умова успіху методу ОСВ: темпи стерилізації повинні перевищувати темпи народжуваності.

Масова стерилізація 70% безпритульних і домашніх тварин протягом вже першого року забезпечить стійку динаміку зниження їх чисельності на території міста. Продовження цієї роботи протягом наступних 4-5 років, в тих же обсягах, в поєднанні з контролем за розмноженням, організацією місць продажу тварин під контролем ветеринарних служб і зоозахисних організацій, та активної інформаційно - просвітницької діяльності дозволить довести чисельність цих тварин до прийнятного для міського середовища рівня і стійкості ефекту від стерилізації. Після чого значно зменшиться потреба у фінансуванні масової стерилізації.
Масова стерилізація 70% безпритульних і домашніх тварин протягом вже першого року забезпечить стійку динаміку зниження їх чисельності на території міста. Продовження цієї роботи протягом наступних 4-5 років, в тих же обсягах, в поєднанні з контролем за розмноженням, організацією місць продажу тварин під контролем ветеринарних служб і зоозахисних організацій, та активної інформаційно - просвітницької діяльності дозволить довести чисельність цих тварин до прийнятного для міського середовища рівня і стійкості ефекту від стерилізації. Після чого значно зменшиться потреба у фінансуванні масової стерилізації.
Однією з головних умов успішної роботи зі стерилізації тварин є взаємодія міської влади із зоозахисними організаціями, опікунами безпритульних тварин, волонтерами та власниками домашніх тварин.
Громадська організація «Ліга допомоги тваринам», волонтери та громадськість міста Харкова – всі ми сподіваємося, що Мелітопольська міська рада, керуючись принципами гуманності, не буде переймати варварський досвід міста Харкова, а прислухається до думки зоозахисників, волонтерів та громадськості наших міст з приводу регулювання чисельності домашніх та безпритульних тварин. Та перейме досвід розвинутих європейських країн, які засуджують масові вбивства тварин, та регулюють чисельність безпритульних тварин саме методом ОСВ.
Адже в інтересах Мелітопольської влади створення позитивного іміджу в очах громади та міжнародної спільноти.

Голова правління ГО "Ліга допомоги тваринам" Савченко З.Ф.


На що отримали відповідь:
Вложения
Відповідь.jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 15:14

20.11.2016р. направили запит до ХМР по финансуванню КП "ЦПзТ" за 2015 рік
Отримали відповідь
Вложения
Відп.від 27.11.15 на запит№5 по фінансуванню (1).jpg
Відп.від 27.11.15 на запит№5 по фінансуванню (2).jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 15:23

24.09.2015р. направили звернення міському голові м.Змійова


24.09.2015г. Міському голові м.Змійова
Кучкову Петру Володимировичу



Шановний Петро Володимирович.

У нашу зоозахисну організацію звернулися волонтери м.Змійова з проханням втрутитися в кричущу ситуацію з масовим отруєнням собак за адресою: м.Зміїв, вул. Вишнева, де поряд з безпритульними тваринами загинули і домашні.
 Отруєння тварин - це варварський, жорстокий метод, який порушує всі міжнародні закони, а також Закон України "Про захист тварин від жорстокого поводження". Отруєння викликають повільну болісну смерть протягом 4-6 годин, що підтверджує висновок ветклініки "Білий клик".
Як правило за багатогодинними муками тваринок змушені спостерігати жителі міста, в тому числі і діти, які отримують найсильнішу психологічну травму на все життя.
 У цивілізованих людей такий жорстокий спосіб скорочення чисельності безпритульних тварин викликає обурення, осуд і негативно позначається на стані психічного і фізичного здоров'я, викликаючи нервові розлади, серцеві напади, гіпертонічні кризи.
 Дуже важливий морально-етичний аспект: відсутність біоетичного виховання у дітей та молоді формує спокійне ставлення до вбивства і вселяє впевненість, що жорстокість залишається безкарною, а це стимулює прояви насильства по відношенню до найслабкіших і незахищених членів суспільства, а також прояви садизму у схильних до цього людей, що неодмінно спричинить збільшення злочинності у Вашому місті.

Отруєння як метод регулювання чисельності безпритульних тварин є жахливим за своєю жорстокістю і негативно впливає на імідж місцевої влади, що допускає публічне вбивство тварин протизаконними способами.
 Для скорочення чисельності тварин застосовують два відомих у світі методи - ОСВ (отлов- стерилізація - вакцинація від сказу і повернення на місце проживання) і безповоротний вилов (вилучення з середовища проживання з подальшим знищенням тварин або їх розміщенням в притулку і подальшим пристройством).
 У разі вибору методу безповоротного вилову необхідно укладати договори про вилов з підприємствами, що мають повноваження відловлювати тварин і щороку витрачати бюджетні кошти на вбивство бездомних тварин, тобто боротися з наслідками проблеми, не впливаючи на її причини.
Періодичні разові акції по вилову і вбивству невеликої кількості собак без системної роботи по постійному скороченню чисельності тварин гуманними методами не принесуть результату, так як популяція собак дуже швидко відновиться за рахунок їх безконтрольного розмноження та викидання незатребуваного потомства домашніх тварин на вулицю, зате варварські дії міської влади безсумнівно підірвуть імідж керівництва міста та однозначно визвуть обурення жителів Змійова із залученням міжнародної громадськості, як це відбувається в деяких містах, де мають місце негуманні методи вбивства тварин.
В цьому випадку міська влада Змійова змушена буде регулярно виділяти кошти з бюджету на вилов безпритульних собак. міжнародні організації визнали вбивство не ефективним методом регулювання чисельності безпритульних тварин і вважають, що необхідно вплинути на причину появи постійного припливу бездомних тварин на вулиці Змійова, тому рекомендують вкладати гроші в Міську програму регулювання чисельності тварин. У перспективі для цього потрібно побудувати притулок. Якщо є тварини, то має буті місце, де вони будуть перебувати постійно або тимчасово, проходити стерилізацію, чекати господарів. У кожному європейському місті є притулок. У великих містах їх по декілька.
 Вибір методу і відповідальність за способи регулювання чисельності тварин у містах і населених пунктах лежить на органах місцевої влади,
але однозначно вони повинні бути законними і гуманними, що сприяють формуванню здорового суспільства.
 Давно настав час поміняти ставлення українських чиновників до тварин - відмовитися від старих методів відлову та вбивства, які застосовувалися протягом багатьох десятків років у всіх пострадянських країнах, але так і не дали результату, так як проблема бездомних тварин існує донині у всіх містах України.
 Як показує світовий досвід, масове знищення тварин не вирішує проблеми зменшення їх чисельності, а навпаки - сприяє створенню неконтрольованої ситуації з чисельністю безпритульних тварин в місті, оскільки завжди існує міграція тварин з пригороду в місто на звільнені від міських собак території. Вбивство є неефективним та економічно витратним методом регулювання чисельності тварин та провокує ескалацію жорстокості в суспільстві. Наприклад в Харкові муніципальна служба знищила всіх собак і тепер мешканці міста скаржаться на те, що дикі тварини все частіше з'являються в районах міста та приватному секторі, де лисиці систематично крадуть домашню птицю, кроликів і кішок, викликаючи численні скарги жителів приватного сектора. Адже саме лисиці є природним вогнищем сказу і несуть в місто загрозу захворювання на сказ. А от вакциновані і стерилізовані собаки є природним бар'єром для проникнення в місто диких тварин, що несуть сказ.
 На даний момент Всесвітня Організація Охорони Здоров’я, виходячи з багаторічного досвіду, а також після серії наукових досліджень та консультацій визначила, що неселективне вилучення собак являється неефективним, а до числа гуманних методів регулювання чисельності собак, які є дієвими, відносяться:
- Метод вилов-стерилізація-вакцинація-повернення (ВСВП);
- Адміністративні методи (обов'язкова реєстрація та ідентифікація тварин);
- Монетарні методи (податок на утримання тварин, ліцензія на розведення тварин);
- Освітні програми, які мотивують населення стерилізувати своїх тварин, в комбінації з підтримкою програм стерилізації (надання можливості для 
пільгової стерилізації).
 ВООЗ не тільки є розробником програми ОСВ, а й активно веде подібні програми по всьому світу.
 Обов'язкова умова успіху методу ОСВ: темпи стерилізації повинні перевищувати темпи народжуваності.
 Якщо дотримуватися умов міжнародних організацій, то масова стерилізація 70% безпритульних і домашніх тварин протягом вже першого року забезпечить стійку динаміку зниження їх чисельності на території міста. Продовження цієї роботи протягом наступних 4-5 років, в тих же обсягах, в поєднанні з активною інформаційно - просвітницькою діяльністю дозволить довести чисельність цих тварин до прийнятного для міського середовища рівня і стійкості ефекту від стерилізації. Після чого значно зменшиться потреба у фінансуванні масової стерилізації.
 Однією з головних умов успішної роботи зі стерилізації тварин є взаємодія міської влади із зоозахисними організаціями свого міста та опікунами безпритульних тварин, волонтерами та власниками домашніх тварин.
Суттєву допомогу також можна отримати з боку міжнародних зоозахисних організацій і фондів за рахунок отримання грантів на здійснення програм скорочення чисельності тварин гуманним шляхом і утримання притулків.
 Польські колеги запропонували українським зоозахисникам взяти за основу свою міську програму по стерилізації та пристройству тварин, яку вони виконують на базі муніципальних притулків. Вони готові поділитися своїм успішним досвідом з українськими колегами.
 Найбільш ефективним шляхом регулювання чисельності безпритульних тварин є реалізація заходів запобігання неконтрольованого розмноження тварин, що мають власників, та безпритульних тварин, здійснювана місцевою владою за участю місцевих громадських організацій.
Засобами такого попередження є:
- Масова стерилізація безпритульних собак і кішок;
- Пільгова масова стерилізація тварин, що мають власника, для соціально вразливих верств населення (з низьким рівнем доходу - пенсіонери, інваліди тощо.);
- Просвітницькі заходи щодо заохочення стерилізації та робота з населенням (соціальна реклама, тематична поліграфічна продукція, публікації, теле- та радіопередачі, лекційна робота в навчальних закладах тощо).
 Зараз першочергове завдання зміївської влади - негайно організувати масову стерилізацію тварин (з вакцинацією від сказу) за принципом міжнародної австрійської організації "4 лапи", яка працює в багатьох містах України. Для цього необхідно виділити приміщення для соціальної клініки, на базі якої буде проходити міська програма стерилізації і оплачувати роботу ветлікарів і медикаментів. Якщо місцеві ветеринарні клініки погодяться брати участь у соціальному проекті зі стерилізації домашніх та безпритульних тварин, то залишається тільки виділити фінансування на оплату роботи лікарів, ловців і медикаментів, необхідних для стерилізації тварин. Кілька ветеринарних лікарів із Змійова можуть безкоштовно навчитися методу гуманного відлова та малотравматичної операції зі стерилізації, пройшовши одноденний тренінг в міжнародній організації "4 лапи", працюючій в Україні, і здійснювати проект стерилізації на постійній основі у вашому місті.
Лікарі харківської ветеринарної клініки "СОС", котрі відвідали тренінг міжнародної організації "4 лапи" і перейняли їхні методи стерилізації, також готові провести тренінги для ветлікарів Змійова. Одночасно зі стерилізацією ведеться облік домашніх і безпритульних тварин та їх вакцинують від сказу, а також проводять профілактику зовнішніх і внутрішніх паразитів, що безсумнівно поліпшить санітарно-епідеміологічну ситуацію в місті, а гуманні європейські методи вирішення проблеми бездомних тварин підвищать імідж місцевої влади і викличуть схвалення і подяку всіх власників домашніх тварин та опікунів безпритульних.
Соціальна клініка повинна працювати у двох напрямках: стерилізація безпритульних тварин и стерилізація домашніх тварин, так як безпритульними, найчастіше, стають викинуті домашні тварини або їх неприлаштоване потомство. Необхідно надати можливість жителям Змійова стерилізувати тварин за доступними цінами або навіть безкоштовно, за рахунок бюджету міста. Такі фінансові вкладення, витрачені на заходи, що попереджають народження зайвих тварин і викидання їх на вулицю, окупляться зменшенням кількості бездомних тварин на вулицях м.Змійова необхідністю витрачати надалі бюджетні гроші на їх відлов і знищення, або утримання у притулку (якщо він буде створений).
 Рано чи пізно Змійову доведеться замислитися над організацією притулку європейського типу, так як українське суспільство за останні роки стало більш зрілім и активним, а зоозахисний рух в Україні теж став масовим и поширився на всі міста, тому суспільство вже не дозволить повернуться до старих РАДЯНСЬКИХ методів: немає собаки - немає проблеми. Керівникам міст доведеться робити вибір - або жити одним життям з городянами, або постійно конфліктувати зі своїми виборцям, як це відбувається в Харкові.
 Харківська громадська організація «Ліга допомоги тваринам», волонтери та громадськість міста Харкова та Змійова – всі ми сподіваємося, що Зміївська міська рада, керуючись принципами гуманності прислухається до думки зоозахисників, волонтерів та громадськості наших міст з приводу регулювання чисельності домашніх та безпритульних тварин. Та перейме досвід розвинутих європейських країн, які засуджують масові вбивства тварин, та регулюють чисельність безпритульних тварин саме методом ОСВ, адже в інтересах зміївської влади створення позитивного іміджу в очах громади та міжнародної спільноти.

З повагою, Голова правління
ГО «Ліга допомоги тваринам» Савченко З.Ф.

А також дали інтерв'ю місцевому телеканалу http://25tv.com.ua/news/chi-spromojna-m ... hih-tvarin

Та надали статтю для місцевої газети, яка вийшла в друк


УБИТЬ ИЛИ НЕ УБИТЬ? - ВОТ В ЧЁМ ВОПРОС


К нам в харьковскую общественную организацию "Лига помощи животным" обратились жители Змиёва. Недавно в одном из дворов по ул.Вишнёвой отравили собак. 15 животных корчились в мучениях несколько часов, умирая от яда. Это было утром и все жители двора, в том числе и дети, стали невольными свидетелями этого жуткого зрелища.
Местные жители рассказывают, что город готовят к выборам и таким образом "очищают" от бездомных животных. При этом «отравители» не принимают во внимание, что собаки испытывают такую же боль, как и люди…
Отравления - это противозаконный способ, который нарушает Закон Украины "О защите животных от жестокого обращения", и влечёт за собой ответственность по ст. 299 Уголовного кодекса Украины.
Несмотря на то, что отравления происходят тайно, все жители знают, кто приказывает травить животных и это подрывает имидж городских властей.
Бездомные животные – это, зачастую, бывшие домашние животные и их потомство, которых выбросили хозяева. Они приспосабливаются к выживанию на улице и размножаются, увеличивая количество бездомных животных.
Как же решить эту, волнующую всех жителей Змиёва проблему?
В последнее время зоозащитное движение стало очень активным. Во всех больших и во многих малых городах Украины зарегистрированы зоозащитные организации, которые взаимодействуют с городской властью и занимаются проблемами животных в городе. Волонтёры Змиёва нам рассказали, что после массовых отравлений собак они всерьёз задумались о регистрации общественной зоозащитной организации в своём городе, чтобы помочь городским властям гуманно и законно решать проблему бездомных животных.
В свою очередь мы привезли с собой обращение к мэру Змиёва с нашими предложениями по регулированию численности животных гуманным способом. А именно методом ОСВ (отлов – стерилизация – вакцинация и возврат на место обитания). По пути мы зашли в местную ветеринарную клинику "Айболит" и рассказали о нашем предложении ветеринарному врачу Сергею Кайдану, который согласился участвовать в проекте по стерилизации домашних и бездомных животных.
Зачем ежегодно заключать договора на отлов бездомных животных с коммунальными службами из других городов, и ежегодно тратить на убийства бюджетные средства? Ведь на улицах будут постоянно появляться новые выброшенные животные. Так как в городе нет приюта, куда бы можно было сдать ненужное потомство. И нет городской программы, которой бы обеспечивалась стерилизация бездомных животных, и предоставлялась льготная стерилизация домашних животных для малообеспеченных категорий населения.
В случае отлова животных с улиц Змиёва появится ещё и такая проблема, как отлов домашних животных. Ведь нанятые ловцы из коммунальной службы ловят всех подряд животных, не разбираясь, домашние они или бездомные. Естественно это вызовет негодование многих владельцев животных, которые, по сути, будут оплачивать убийство своих же животных из своих налогов.
Убийство бездомных животных - это борьба с последствиями, зачастую безрезультатная. Необходимо воздействовать на причину появления переизбытка животных. То есть сократить рождаемость щенков и котят.
Поэтому единственным результативным методом регулирования численности бездомных животных в городе является ОСВ, который показал себя результативным во многих городах Украины и за рубежом.
Для этого нужно предоставить владельцам домашних животных (даже самым малообеспеченным) возможность стерилизовать своих питомцев по доступной цене. В этом и состоит задача городских властей. Даже если за стерилизацию придётся заплатить частично из городского бюджета. Такое вложение бюджетных средств в превентивные меры позволит сэкономить в дальнейшем городу деньги на оплате ежегодных договоров с коммунальными службами отлова. Так как животные после стерилизации не будут размножаться и это предотвратит появление большого количества выброшенных животных на улицах города.
Таким образом сокращать численность животных можно без убийства. Тем более, что стерилизация устраняет проявления агрессии и конфликтность собак. Вакцинация надёжно защитит от бешенства, которым собаки и кошки могут заразиться от укуса диких животных. Ведь природным очагом бешенства являются дикие животные. Стерилизованные и вакцинированные бездомные собаки выполняют роль барьера, разделяющего территории обитания людей и диких животных. Тем самым, предотвращают возможность заражение людей этим опасным смертельным заболеванием. И, отпугивая лис от жилищ людей сохраняют в целости домашнюю птицу и кроликов.
В Змиёве есть все возможности для сокращения численности бездомных животных гуманным способом - инициативные волонтёры и ветеринарная клиника с отзывчивыми понимающими специалистами. Остаётся только выделить бюджетное финансирование на стерилизацию животных, которая непременно окупится в дальнейшем экономией затрат на постоянное убийство бездомных животных.
Кто как ни мэр должен показать людям пример законного, гуманного и ответственного отношения к животным? Выбор методов сокращения численности животных зависит целиком и полностью от руководителя города. Он показывает морально-нравственный уровень руководства и является примером доброты, ответственности и человечности для подрастающего поколения. Ведь мы в ответе за тех, кого приручили.
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 15:25

17.11.2015р. Написали звернення до Редактора порталу "Город Х" у відповідь на замовну статтю.
Детальніше за посиланням viewtopic.php?f=26&t=11109&p=75058&hilit=Город+Х#p75058
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 15:52

В листопаді 2015 року в Верховній Раді України розглядався проект Закону України "Про внесення змін додеяких законів України (щодо модернізації окремих положень, які регламентують гуманне ставлення до тварин")
Даний законопроект суперечить чинному законодавству України, звужує права громадян та організацій, які працюють у сфері захисту тварин.
Тому необхідно було відреагувати на цей законопроект та недопустити прийняття вказаних в ньому змін до Закону.


19.11.2015 р. ГО "Ліга допомоги тваринам", ГО "Зоозахисне об'єднання "Разом" та ХБОЗТ "Центр усиновлення тварин" подали Звернення на ім'я Голови Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Томенко М.В.

Звернення до Томенка.jpg



Попередньо наша організація "Ліга допомоги тваринам" звернулася до Доктора юридичних наук, старшого наукового співробітника Науково-Дослідного інституту вивчення проблем злочинності імені академіка В.В. Сташиса Національної академії правових наук України Яковець Ірини Станіславівни з проханням надати Науковий висновок,який ми додали до звернення на ім'я Томенка М.В.


Яковец (1).jpg

Яковец (2).jpg

Яковец (3).jpg

Яковец (4).jpg

Яковець (5).jpg



ГО "Ліга допомоги тваринам" підготовила також власні ЗАУВАЖЕННЯ НА ПРОЕКТ ЗАКОНУ

Лига1.jpg

Лига2.jpg

Лига3.jpg

Лига4.jpg

Лига5.jpg



А також свої зауваження надала директор ХБОЗТ "Центр усиновлення тварин" Ратникова фон-Зассе О.М.




ХБОЗТ (1).jpg

ХБОЗТ (2).jpg

ХБОЗТ (3).jpg

ХБОЗТ (4).jpg


На що отримали відповідь від Томенка М.В.

Відповідь Томенка.jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 16:06

Також ми звернулися до Доктора юридичних наук Яковець І.С. за Науковим висновком з приводу роз'яснення положень чинного законодавства у сфері поводження з тваринами.
Ось цей науковий висновок:
Вложения
Науковий висновок1.jpg
Науковий висновок2.jpg
Науковий висновок3.jpg
Науковий висновок4.jpg
Науковий висновок5.jpg
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Re: ЗВІТ ЗООЗАХИСНОГО ВIДДIЛУ ЗА 2015 РІК

Сообщение Марина+ » 15 июн 2016, 16:09

26.12.2015р. зоозахисні та громадські організації м.Харкова та Харківської області подали особисто Звернення до Народних депутатів України від партії "Самопоміч"

Народному депутату України
Єгору Соболєву
Народному депутату України
Семену Cеменченко
Народному депутату України
Ярослав Маркевичу
Народному депутату України
Роману Семенухі


ЗВЕРНЕННЯ ЗООЗАХИСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
м.ХАРКОВА ТА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Шановні Народні депутати!
Звертаємося до Вас з болючим на сьогоднішній день питанням та проханням допомогти нам в боротьбі з корупцією в місті Харкові та Харківській області, зокрема в сфері поводження з тваринами.
В нашому місті в червні 2012 року створено комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами» (далі – КП «ЦПзТ»), яке відоме мешканцям нашого міста, як живодерня.
Воно щедро фінансується з міського бюджету, але працює з грубими порушеннями діючого українського законодавства, прав та законних інтересів громадян.
Кожного року на дане комунальне підприємство виділяється близько десяти мільйонів гривень фінансової допомоги з міського бюджету:
В 2012 році – 10 млн.грн.
В 2013 році – 8 млн.грн.
В 2014 році – 10 млн.грн.
В 2015 році – 12 млн.грн.
На 2016 рік заплановано понад 14 млн.грн.
Кожного року за даними директора КП «ЦПзТ» Шаповалової Ю.Г. комунальне підприємство вбиває близько 10 тисяч тварин. Хоча, за даними підрахунку, який провела британська організація "Naturewatch" в квітні місяці 2013 року в Харкові налічувалося менше 2 тисяч безпритульних собак, а під час другого моніторингу, проведеного у вересні 2013 року, кількість безпритульних собак у Харкові, за даними британців, скоротилася на 40%, що склало близько 1 тисячі. Але не дивлячись на це КП "Центр поводження з тваринами" якось примудрилося відловити з квітня по вересень від 500 до 1036 собак на місяць, що склало 5198 собак.
Це говорить про те, що КП "Центр поводження з тваринами" не ловили за цей період часу таку кількість безпритульних собак, а просто допомогли міській владі вкрасти на них чималі бюджетні гроші, так як на вилов собак в 2013 році було виділено з міського бюджету 3,2 млн.грн.
Загальна кількість відловлених, за даними директора КП «ЦПзТ» Шаповалової Ю.Г. у м.Харкові безпритульних тварин в 2013році: 9499.
І так кожного року на відлов та знищення собак, а з 2015року ще й на знищення котів, виділяється більше чотирьох мільйонів гривень (в 2014р. – 4,1млн.грн., в 2015р. – 4,5млн.грн., на 2016р. заплановано 5,5млн.грн.). Постає питання: де КП «ЦПзТ» бере таку кількість собак для списання мільйонів гривень, якщо кожного року знищується десять тисяч міських собак, а британська організація в 2013 році налічила безпритульних собак в м.Харкові не більше тисячи?..
При цьому планування роботи і фінансування вказаного КП «ЦПзТ» не виноситься на обговорення зоозахисної громадськості. Всі наші пропозиції щодо створення спільних робочих груп та проведення круглих столів за участю КП «ЦПзТ», представників міської ради та зоозахисних організацій ігноруються владою м.Харкова та КП.
Так і в цьому році на 2 сесію Харківської міської ради 7 скликання було включено в порядок денний три питання щодо діяльності КП «ЦПзТ» (в т.ч. фінансування КП «ЦПзТ» на 2016р. в обсязі 14 223 800грн. (з них 2,7млн. на будівництво колумбарію, який нікому не потрібен) та внесення змін до «Програми поводження з тваринами в м.Харкові на 2013-2017р.р.» з якими ніхто не ознайомлений) без попереднього обговорення з громадськістю і зоозахисниками.
Багато людей звертаються до нас зі скаргами, що їх домашні тварини були відловлені КП «ЦПзТ» та незаконно знищені (скоріш за все списані, як безпритульні, з метою отримання за них коштів з міського бюджету – 500грн. за собаку, та 660грн. за кішку). З багатьох людей за повернення тварин працівники КП «ЦПзТ» вимагають хабара.
Нормативні документи, на підставі яких діє КП «ЦПзТ» є засекреченими. На наші численні запити з проханням надати документацію, на підставі якої діє КП «ЦПзТ» і які є публічною інформацією – нам відмовляється з посиланням на «конфіденційність інформації». Директор КП «ЦПзТ» встановлює на підприємстві свої правила, які суперечать діючому українському законодавству. Незаконно зазначаючи, що КП «ЦПзТ» є «режимним об’єктом», хоча це звичайне комунальне підприємство, але ж там працює муніципальна охорона та стоять броньовані двері для того, щоб не допускати на підприємство зоозахисників та всіх «неугодних» директору даного КП.
Є безліч скарг громадян на діяльність цього підприємства, його працівників та директора, про зловживання ними своїми повноваженнями, які надходять в зоозахисні організації, міську раду та правоохоронні органи, та наші звернення зі скаргами на дії посадових осіб КП «ЦПзТ» до Харківської міської ради – вказане підприємство працює незадовільно, порушуючи діюче українське законодавство, права та законні інтереси громадян та зоозахисних організацій. При цьому на численні звернення від нас та інших громадян до Харківської міської ради зі скаргами на дії директора та працівників КП «ЦПзТ» - ми отримуємо відповіді (в більшості від директора Департамента ЖКГ Нехорошкова Р.Б.), що порушень в діях працівників КП «ЦПзТ» не виявлено (при цьому не проводяться ані службові перевірки, ані будь-які інші дії по перевірці викладених у скаргах фактів).
Про порушення законодавства та знущання над тваринами в КП «ЦПзТ» також заявляють працівники цього підприємства (є відкрите відеозвернення в інтернеті колишньої співробітниці КП «ЦПзТ» Сень Галини, яка розповідає про знущання та експерименти над тваринами, які проводилися в стінах вказаного КП). Про знущання над тваринами, службову недбалість та жорстоке поводження з тваринами в КП «ЦПзТ» розповідали також волонтери та громадяни, які бували в КП.
З приводу численних порушень діючого українського законодавства з боку працівників КП «ЦПзТ» та жорстокого поводження з тваринами голова правління ГО «Ліга допомоги тваринам» Савченко З.Ф. звернулася з заявою на дії директора КП «ЦПзТ» Шаповалової Ю.Г. до правоохоронних органів. В наслідок чого 05.08.2015р. було відкрито кримінальне провадження №12015220060001345 за ст.299 Кримінального кодексу України.
Згідно з відповідями Державної фінансової інспекції в Харківській області від 21.08.2015р. №24-25 / 6266, від 29.09.2015р. №24-25 / 7 362 і від 18.11.2015р. №25-25 / 8633 за результатами проведених планових ревізій КП «Центр поводження з тваринами» встановлено фінансових порушень:
- за період з 01.11.2010 по 31.12.2011 на загальну суму 343,08 тис.грн., з яких: недоотримання фінансових ресурсів – 10,58 тис.грн. (підприємством – 0,26 тис.грн. і фізичними особами – 10,32 тис.грн.), незаконних витрат – 27,38 тис.грн. (коштів місцевого бюджету – в сумі 25,85 тис.грн., коштів підприємства – в сумі 1,34 тис.грн., матеріальних цінностей – 0,19 тис.грн.), нестач матеріальних цінностей – 0,11 тис.грн. та інших порушень фінансової дисципліни – 305,01 тис.грн.;
- за період з 01.01.2012 по 31.12.2013 на загальну суму 373,15 тис. грн., з яких: недоотримано фінансових ресурсів - 0,67 тис. грн., незаконних витрат – 363,07 тис. грн. (коштів місцевого бюджету в сумі 272,18 тис.грн., коштів підприємства – в сумі 87,06 тис.грн., матеріальних цінностей – 3,83 тис.грн.), нестач – 1,35 тис.грн., інших порушень, що не призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів – 8,06 тис.грн.;
- за період з 01.01.2015 по 31.05.2015 на загальну суму 368,22 тис.грн., в тому числі: недоотримано фінансових ресурсів – 66,19 тис.грн., незаконних витрат – 300,76 тис.грн., нестач товарно-матеріальних цінностей – 1,27 тис.грн.
Такі фінансові порушення мають регулярний характер, що свідчить про службову недбалість (неналежну роботу директора КП «ЦПзТ» Шаповалової Ю.Г. по організації фінансової діяльності підприємства), що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом суспільним інтересам.
Також нам необхідна ваша підтримка у Верховній раді України з приводу законодавчих ініціатив, оскільки діюче українське законодавство в сфері захисту тварин є недосконалим та потребує доопрацювання та внесення багатьох змін. У нас є пропозиції, які потребують вашої підтримки.
Виходячи з вищевикладеного
ПРОСИМО ВАС
1.Допомогти нам в удосконаленні законодавства в сфері поводження з тваринами та їх захисту.
2.Прийняти персональну участь у розслідуванні тих злочинів, які скоєні під керівництвом мера м.Харкова Кернеса Г.А. і його поплічників – директора Департаменту ЖКГ Харківської міської ради Нехорошкова Р.Б. та директора Комунального підприємства «Центр поводження з тваринами» Шаповалової Ю.Г., та допомогти нам подолати корупцію у сфері, яка має бути найгуманнішою, але стала в Харкові найкривавішою.

26.12.2015р.

З повагою,

Голова ГО «Ліга допомоги тваринам»
Зоя Савченко,


Голова ГО «Зоозахисне об’єднання «Разом»
Олена Кравченко,

Директор ХБОЗТ « Центр усиновлення тварин»
Олена Ратникова-фон Зассе,

Директор Харківського благодійного притулку для тварин «Дружок»
Тетяна Дюбко,

Голова «Чугуєвської громадської зоозахисної організації «Зоозахист»
Анастасія Малишева,

Голова правління ХОГОІ «Взаємодопомога»
Любов Зотова
Аватара пользователя
Марина+
Лига помощи животным
Администратор
 
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 18 мар 2015, 22:17

Пред.

Вернуться в Отчеты о нашей деятельности

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron